jak odstoupit od kupní smlouvy / reklamovat zboží?

Pro reklamaci vašeho zboží, prosím, použijte tento formulář, kde uveďte všechny údaje o provedené objednávce. Následně Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví se s Vámi na dalších krocích.

Doplňující odkaz: https://www.reklamacniformular.cz/

Doplňující odkaz: https://www.scmbd.cz/uploads/legislativne_pravni_vzory/sb0143_2013.pdf

Za jakých podmínek lze reklamovat zboží / odstoupit od smlouvy?

Vrácení zboží je možné do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Dále pak v případě, že zboží vykazuje vadu a nebyla-li utvořena náhrada v podobě nového kusu zboží nebo oprava již zakoupeného zboží. Toto platí, nebyla-li způsobena nesprávným zacházením nebo není-li zboží to, které podléhá rychlé zkáze. Více informací v obchodních podmínkách.

Kam budu posílat zboží, které chci vrátit?

Na adresu do ČR (Praha). Adresa bude upřesněna v reklamačním procesu po podání v reklamačním formuláři.

Jak dlouho trvá proces, než mi budou peníze vráceny?

Do 14 dnů byste měli obdržet peníze na svůj účet, bude-li žádost uznána za opodstatněnou / splňovat zákonné nezbytnosti. Zpravidla je proces vracení peněz výrazně rychlejší, je však nutné zohlednit sezónní období.

Kdy mi dáte vědět?

Do pěti pracovních dnů, zpravidla však dříve.

Co když mi peníze nebyly vráceny a trvá to déle jak měsíc?

Rozhodně nás kontaktujte na info@topshopik.cz. Následně provedeme okamžité ověření a nápravu celé situace.

Tento dokument nenahrazuje obchodní podmínky.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font:

Zavolejte do našeho obchodu

+420 704300091

info@topshopik.cz

Pracovní doba naší prodejny:

Ve všední dny:

Sobota:

Neděle:

od 8:00 do 21:00

od 10:00 do 19:00

od 10:00 do 19:00